Aktiesnakken — December 2021
-
synes ikke nyheden i dag reelt er så meget værd som kursen pt indikere
-
Quantafuel – Broker Comments on QFUEL Reconfirmation of PoC around Year End
Quantafuel announced today, that the newly installed equipment is performing as expected, and that the aim to reach proof-of concept (PoC) around YE’21 is maintained. This is very bullish. The management is coming out to reconfirm their target that may be only days ahead. It has two implications in our view: reaching of Proof of…
Fit Investment Ideas (fitinvestmentideas.com)
-
Ja har læsts hans kommentar på Hegnar. Synes han har stirret sig blind på de kurs 70. Jeg tror ikke den når derop lige på bagkant af POC. Men vil da meeeeget gerne overraskes positivt
-
Jeg tror de skal flere gode nyheder til for at trække den derop. Den var hypet aaaaaalt for højt op den gang
-
har du solgt alt ud?
-
Måske, vi får se. Husker ikke hvem der deltog i emission i 72 tror jeg, men det kunne man jo lige undersøge evt. Lad os nu se hvad der sker når/hvis POC'en kommer. Spændende er det ihverfald. Jeg håber du stadig har nogle aktier Trold som du kan hive med op. Du må ihverfald have tjent pænt på din trading det sidste stykke tid. Jeg har jo bare holdt fast.
-
Jeg klager ikke nej
Har tradet til små 6k koster gratis aktier -
Jeg har ikke solgt fra i dag. Endnu i hvert fald. Lige pt ser det dog ud til den har toppet for dagen
-
ahh ok
-
det kan sagtens være vi lukker nede under 32
-
hvis først volumen går lidt ned, så bliver den presset
-
Ja kurs 70 lyder optimistisk. Tænker Qfuel skal have penge i løbet at 2022 så på den baggrund kan det godt betale sig hvis Qfuel får kursen op i 70nok inden en emmision. Kræver selvfølgelig de får nogle ordre i hus. Så måske derfor der er nogen der tror på kurs 70. Hvis de får FID på 2-3 projekter i H1 er kurs 70 nok ikke urealistisk - kræver så til gengæld en emmision
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind