Aktiesnakken — December 2021
-
Og nej vi ved åbenbart pludselig ikke hvad definitionen
på POC er, selvom vi har talt om det i et halvår år uden QF har korrigeret nogen (dårligt IR arbejde!!) -
Meeeen vil nu absolut gerne tro det er x tid over 24/7 drift. Og x procent oppetid.
-
Og tænker heller ikke det giver mening det er under 5 dage, når nu det var efter 5 dage linjen kom med fejlalarm sidste gang. Så skal de op at køre længere end det for at kunne berolig alle
-
Så jeg tror på mindst 7 døgn(24/7)
-
@rocketmoney, har du været forbi Skive anlægget i går eller i dag?<br>
Kan Skive anlægget være i drift uden at det kontinuerlig kommer røg, eller larm fra teltet hvor de udpakker og river plastikken i stykker? -
Nej. Jeg kender kun til det Essec har berettet. Håber også han snart har mulighed for at tage en tur igen om ikke alt for længe.
-
@Esset ikke Essec

-
@rocketmoney, tak.
-
Reaktoren har ved drift over 350 grader og der er frostvejr. De er ikke nået til indfangning af spildvarme endnu så jeg vil også tro at man vil se en form for kondens.
-
Reserven tænker du ikke at med 450 grader ovne og så kold luft som der er nu, at så kan det ikke undgås at se det kommer ud af skorstene?
-
@troldmanden, enig, selv ved bare hot commissioning bør der komme lidt røg, men det er ikke det samme som at en der kører forbi ser den når det er >10 piber, og nogle af dem ikke stikker op over taget.
-
Reserven det var umiddelbart min forståelse at Esset har været forbi flere gange i weekenden. Så vil være mystisk hvis der ikke kunne ses noget nogle af gangne. Ligeledes at der ikke kunne høres at kværnen kørte. Begge dele blev rapporteret op til 1/7
-
He så skulle du have olvet reaktionen hos os, der der for første gang nogensinde(mig bekendt) var truffet beslutning om at produktionen hos os skulle køre nytårsaften/nat. Der kom SÅ meget pushback at ledelsen måtte trække i land og vente med at åbne produktionen til den 1/1 kl 23
-
Perioden mellem jul og nytår er en normal ferie for hovedparten af befolkningen. Der er naturligvis sundhedspersonale, butikker og andre funktioner der arbejder. Men alle os alm funktionær og timelønnede har ferie
-
Så det vil være overarbejde. og det tror jeg stadig ikke på de kan/vil gøre for få dage. Så tænker man starter op den 3/1 med et par enkelte korte test fordi fabrikken har været lukket over en uge. Og så bliver POC forsøget forhåbentligt startet medio uge 1
-
Men tænker Esset og andre nok skal tage et smut forbi fabrikken i løbet af julen og melde tilbage hvis den køre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind