Aktiesnakken — December 2021
-
Jeg er ikke uenig og håber du har ret, vi må se hvordan det udvikler sig i næste uge.
-
-
-
Six Pines Investments LLC purchases stake in top plastics recyclers to accelerate transformation to a circular economy for plastics
Six Pines Investments LLC (“Six Pines”), a wholly-owned, sustainable investment subsidiary of Chevron Phillips Chemical Company LLC (“CPChem”) announced today its equity investment in two leading circular plastics recyclers, Nexus Circular, LLC (“Nexus”) and Mura Technology Ltd. (“Mura”).
Chevron Phillips Chemical (www.cpchem.com)
-
nexus CIRCULAR https://nexuscircular.com/about/ :<br>
<i>Nexus can dispose of clean plastics numbered 2 ♴(HDPE), 4 ♶(LDPE), 5 ♷(PP) and 6 ♸(PS).</i><br>
Bare 100% rent industrielt plastaffald? Ikke plastaffald fra husholdninger? -
jvf denne podcast så fremhæver Nexus deres teknologi netop kan klare plast med mere forurening i https://atlantastartuppodcast.com/founder-jeff-gold-of-nexus-fuels/
-
Omkring årsskiftet, og ifølge oprindelig udmelding, dækker dette også først i det nye år. De har dog lige meldt ud, at de netop nu igangsætter “prøvelsen”. Nu ved vi jo at en sådan proces kan bådeafbrydes, justeres og gentages. Så oprindelig udmelding om kåring årsskiftet holder fortsat. Må man antage
-
Den følger stadig det gamle mønster her tæt på nytåret. Stadig plus 1 kr swing på kursen
-
Yes. Jeg har prøvet købe 2 gange i dag. Man skal ikke lægge mange 1000 stk ind før den reagerer opad. Fortsat lavt short pres. De havde ellers haft alle mulighederne for at give den nogle hug i morges.
-
Verdensmarkederne peger generelt nedad. Tror i ikke nærmere det er dét end pres fra korte positioner?
-
Jeg tror umidelbart ikke der er blevet solgt meget short i dag. Lav volume, og ikke de der episoder hvor der bliver solgt ned igennem lagene
-
Mønsteret er kursen siver når der ikke er nyheder
-
Jeg tror det bliver en spændende uge. Kursen har igen været meget stabil i dag og Oslo holder lukket på Fredag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind