Aktiesnakken — December 2021
-
Gad vide om der er shorts der bliver lukket i næste uge. Vi nærmer os around year end.
-
Pæn volumen der lige rykker igennem i 29.50
-
Nå har slet ikke haft mulighed for at følge den i dag. Men den lukker lidt overraskende godt. Det kan man jo ikke klage over

-
Volumen har været ok
så endnu en dag med shorterne på bænken. -
Hvad var det du mente i går med at kursen lignede en kapitaludvidelse. Dem jeg kender ligner ikke et stabilt lej
e. -
Det var blot den så ud til at blive fastholdt i samme niveau. Det ser man nogle gange hvis der er en rettet emission på vej. At så forsøger man at stabilisere kursen fordi man laver emisionen til aktuel kurs -x procent
-
Men som jeg også nævnte så vil jeg ikke helt forstå timingen af den
-
For mit vedkommende er jeg 99% sikker på vi i 22 vil se en rettet emission. De har brug for en stærkere ballance inden de skal til art investere i flere byggeprojekter på samme tid
-
Purecycle er nede med 8%. Men kan ikke umiddelbart se nyheder. Så den får også tæsk
-
PC er faldet tæt på 2/3 det sidste halve år....!
-
Men har stadig en mcap på $1,25 mia. Mere end doble up af QF. Det forhold burde der slet ikke være. Her og nu vil jeg sige PC stadig er for dyr
-
Det ville være rart hvis det er tilfældet, men tror der er masser af låne af gennem JP morgan, state street mfl.
-
De har før trådt på bremsen i nogle dage for så at sætte i gang igen.
-
Jeg er ikke uenig og håber du har ret, vi må se hvordan det udvikler sig i næste uge.
-
-
-
Six Pines Investments LLC purchases stake in top plastics recyclers to accelerate transformation to a circular economy for plastics
Six Pines Investments LLC (“Six Pines”), a wholly-owned, sustainable investment subsidiary of Chevron Phillips Chemical Company LLC (“CPChem”) announced today its equity investment in two leading circular plastics recyclers, Nexus Circular, LLC (“Nexus”) and Mura Technology Ltd. (“Mura”).
Chevron Phillips Chemical (www.cpchem.com)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind