Aktiesnakken — December 2021
-
Interessant indlæg fra FA forummet, en der har snakket med CFO i dag omkring POC kriterierne: https://finansavisen.no/forum/post/4050530
-
hvis det er korrekt gengivet, mener jeg nu at CFO tager fejl. De 7 dage er jeg ret sikker på at KB meldte ud i sin tid.
-
Så det lader til at shorterne sætter dagsordenen de næste 3-4-5 uger.
-
“ Han bekreftet også at PoC fremdeles er ventet rundt årsskiftet og sa at det kan enten være i slutten av desember, eller litt ut i januar. Han la også til at det gikk bra både i Skive og Kristiansund, så jeg er ikke mindre optimistisk etter denne samtalen med Kristian.”
-
Avisen meldte det ud, måske KB er citeret forkert, måske han sagde det, men et er sikkert de burde have ekspliciteret hvad POC var for en størrelse. Mine kilder siger at 2 dage er fint, men at vi taler om en flerstrenget størrelse og det kan ikke stå alene. Jeg er helt sikker på de har styr på sagen og at der ikke som tidligere meldes ting ud der kan forværre tilliden til markedet, de ved de har et stort arbejde med at få tilliden genoprettet.
-
Ej cmon. Det har selv sagt POC er 2 linjer 7 dage med 90% oppetid. Så det er helt sort snak for mig det der.... Bøhn sagde det jo også. At på 5 dagen kom der en alarm
-
Det er noget rod at de pludselig trækker sig fra det der er meldt tideligere
-
Det er også eeeelendig IR hvis markedet/analytikerne på noget så væsentligt som dette, alle nævner en specifik model, men at selskabet ikke selv går ud og siger det er ikke rigtigt. IR er til for at hjælpe med at guide så markedet ikke får helt forkerte forventninger
-
Enig.
-
Sådan noget irritere mig. Lige som de ikke svare på spørgsmål sendt til deres IR kontaktinfo. Man skal åbenbart skrive direkte til en fra direktionen for at få svar. Hvad laver IR.....
-
Ja, desværre er der noget der peger i retning af den dårlige kommunikation fortsætter.
-
44k i 27.80
-
Så vidt jeg har forstået så har de ændret POC fra 2 til 1 linje 7 dage 90%. Det går jeg ud fra indtil jeg hører nyt fra CEO. Positivt at journalisten fik et så positivt indtryk om at de er godt på vej. Fair nok at de har tralvt og lige fokusserer på R&D.
-
Nu har jeg lige skimtet diverse udmeldinger igennem fra QF's side, og ja det ser ikke ud til de selv har defineret POC i deres eget materiale (eller har jeg overset det).
-
Det med de 7 dage, 2 linjer, 90% stammer fra en Artikel i FA, fra 30/6-2021
-
Hvor KB siger at alarmen gik efter 5-6 dage og derfor måtte de udskyde POC
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind