Aktiesnakken — December 2021
-
Yes. Det ville være første gang et så kompleks foretag lykkes uden justering men en gang skal jo også være første gang.

-
ja

-
Nåh før vores hypotetiske optimisme skræmmer pensionisten til noget mere konkret. KB Management har ikke solgt en enste ekstra aktie på trods af at vi rundede de 32.80
-
Kjertil må også tro på det
-
Yes de har meldt ud at de andre linjer vil være hurtig oppe at køre på samme måde som linje 1 efter POC. De må paralellt have
arbejdet på ograderingen af dem. -
Jeg tror de hænger julekugler op på reaktoren og arbejder igennem
-
ja, det må vi håbe

-
shorterne er ret dedikeret i dag igen, med det tempo er vi i kurs 20 inden jul!
-
Det tror jeg ikke i skal være bekymret for. 20erne er scenariet ved forsømt POC i uge 2. Synes SMA 50 (27.46) og i værste tilfælde BBL20 (26.22) har vist sig at være pålidelig support. Begge med stærk stigende trend.
-
Jeg har ingen mæglerstatistik fra Euronext Growth Oslo. Er der andre der har tilgang til den?
-
hvad tænker du på? al handel er jo anonym der
-
ok. tak
-
så vi kan kun følge lidt med gennem top20 listerne
-
nogle har adgang til top50
-
Mon Kristian Flaten har ambitioner om at notere QF på Oslo Børs i 2022? 4.4 mia NOK aktiekapital er jo ikke en helt uvæsenlig størrelse og dobbel op skulle sagtens kunne være mulig indenfor et års tid.
-
Mener de blev spurgt om det til sidste regnskab, og svaret var noget med at det kommer, men det ikke hastede, svjh.
-
det ville helst sikkert være godt, hvis det får nogle flere spillere med i den daglige handel, hvilket vil gøre det sværere at manipulere den.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind