Aktiesnakken — December 2021
-
jeg solgte halvdelen i går og regner med samle lidt op i dag
-
NPV skal også gerne stige mere end 10kr per ny fabrik der er opført
-
Med forventningen om PoC rundt om hjørnet kan jeg ikke se hvorfor aktiekursen ikke skulle stige så småt op mod nyheden ..
-
Synes det er tydeligt at se hvor svært shorterne har det med at presse kursen ned lige nu. Den kommer bare tilbage hver gang, så det er godt nok svært at sidde og gøre sig klog på hvornår den falder tilbage eller ej. Jeg holder stadig bare og håber vi har ramt en stabil opadgående trend, som med POC vil eksplodere kraftigt op mod de 50-60
-
Jeg synes modsat man kan se volumen typisk dørr ud 1-2 dage efter en nyhed, og der er de så let for shorterne at presse den ned. Og det tænker jeg sker igen
-
De kommer ikke til at lukke noget før mulig POC. Det er jo hele deres gameplan. At POC ikke kommer nu her. Sker det ikke så kommer vi unde 20. Det er deres gameplan
-
Quantafuel indgår samarbejde om muligt pyrolyseanlæg i Dubai
Pyrolysevirksomheden skal sammen med arabiske olie- og holdingselskaber undersøge etablering af et anlæg i Dubai.
(ctwatch.dk)
-
Ja det er så det jeg regner med kan ske på den anden side af POC. Jeg tror det er yderst begrænset hvor mange der står på sidelinjen nu, men gerne vil ind inden POC. De har valgt at stå på sidelinjen af en grud. For high risk til deres profil. POC sænker risk betragteligt
-
Til det i skrev lidt tidligere om div kursmål. DNB havde tidligere et mål på 84, og ved kurs 55 var blue sky angivet til +650%. Arctic 125, Fearnly 105, Sparebank 1 200, Danske 131 og Pareto 100. Pareto tilføjer 30%risikojusteret DCF og WACC 7%, OG stor upside i.f.t målet på de 100. De er så alle fra ca 1 år tidligere
-
Det seneste jeg har hørt fra Danske bank var kurs 52.
-
Der er helt naturligt kommet en stribe nedjusteringer fra analytikerne
-
Har du TM og SB fået respons fra QF? De må da snart have lavet en FAQ med alle de efterspørgsler de modtog i går.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind