Aktiesnakken — December 2021
-
alt før 2025 bliver vel regnet direkte med i værdiansættelsen.
-
Saipem
får travlt. Elkem får travlt med at høste.
-
yep
-
er jo ikke endelig endnu
-
"Quantafuel, ENOC Group and Dubal Holding LLC have signed a Memorandum of
Understanding (MoU) to study the potential of establishing and operating ..." -
Men jow hvis vi får lidt mere der lyder ala det 90% sikkert, så burde der blive tændt op

-
Det er nok fordi der er usikkerhed om det er 1.9 mio T plastik eller blandet skrald og om det skal rafineres til Naphta
eller diesel. -
ja også det. Tænker det er meget plastic for 9-10 millioner mennesker
-
Diesel behøver ikke være helt skidt. Siden konkurrenter også kan levere den pyrolyse kvalitet ville jeg se det som positiv at QF og så kan få de ordre
. -
Dubai er udenfor EUs krævende recirkulations definition. Jeg tror ikke der er nødvendighed for virgin grade at begynde med ...men jeg ved det ikke. Har ikke læst UAE grøn målsætning og roadmap endnu.
-
Det er en meeeeeget tvetydig meddelelse. Jeg TROR de 1,9 mio tons er samlet affalds mængder der skal ind under Waste-to-Energy Project. Altså plast plus aaaalt muligt andet. Fra retial og industrien
-
Så meddelelsen siger efter min opfattelse ikke noget om plast mængder. Den siger heller ikke noget om hvor stor en andel af den plastmængde kan bruges af QF. Husk på man benytter mekanisk før kemisk. Og dertil er der stadig plast som ender i forbrænding
-
Jeg notere mig også det først er i 2030 de vil have styr på det. Så jeg læser det som de relt begynder i 2024 og så udbygges det frem til 2030
-
-
så det er alt affald
-
så mon ikke at det plastikken fra det projekt QF skal lave en fabrik til
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind