Aktiesnakken — November 2021
-
lukker vi omkring 30 i dag, så tror jeg ikke vi skal ned i de 26-28 stykker igen foreløbigt
-
Ja der er også sat en hel del hernede. Deres play må stadgi være POC enten bliver en del udskudt eller fejler igen. Og det ved vi jo vitterligt ikke noget om.
-
Også derfor jeg har svært ved at se nogen forpligte sig på store investeringer før POC er nået
-
kan du da nå endnu, der er jo næsten
2 kr ned til 28
-
Jeg har oftes gået efter ca 1kr per swing
-
Vi ved trods alt den gamle linie kunne køre 5-6dage og at årsagen til de ikke kunne køre længere var de skulle rense linierne. Lyder umidsbart som noget der er let at fixe og det er jo også hvad Qfuel ledelsen har sagt. Så derfor er det usandlynligt der nu opstår en ny type problemer som stadig medføre at de kun kan køre 5-6 dage
-
Der kan jo altid være noget indkøringsknas når man har bygget om
-
men forventer da bestemt også det er løsbart, om det så er før eller efter nytår.
-
ahhh helt så skråsikkert har de nu ikke været. Det de har sagt er at de til deres bedste viden har fundet den rette løsning. Nu har jeg haft med R&D før og der sker ret ofte at der opstår en ny udfordring når den kendte er løst.
-
Om det sker her aner ingen. Men risikoen derfor er bestemt til stede. Ellers var kursen også allerede i 50érne
-
Den risiko har jo været der fra dag 1 og kurs 80. Riskoen bør under alle omstændigheder være mindre nu end nogensinde
Jeg har også været på flere "verdens første" pilot projekter og ja der var ting og sager der drillede- Men til sids lykkedes projektet. Min erfaring er at risikoen falder fra måned til måned på de fleste pilot projekter -
Det er jo det shorterne satser på
-
De sagde rigtig nok 5-6 dage på den oprindelige meddelelse. Men efterfølgende har de sagt 2-3 dage. At det er det de har kørt de seneste mdr
-
oppetiden er vel det der skal med i betragningen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind