Aktiesnakken — November 2021
-
Ja jeg tænker også lige US. Verdens største investorer komme også typisk derover fra. Men vil de gerne sætte sig på US allerede nu, så kræver det netop også en meget kraftig vækst af ansatte mm i US for at håndtere det land. Det kan man ikke sidde i Norge og passe
-
ja
-
Lige nu har jeg bestemt set toget forlade peronnen uden mig. Jeg har ca 12% tilbage. Men kunne købe det hele retur nu og stadig have overordnet succes med min trading. Dog tror jeg den kommer ned igen over den kommende tid
-
kaptital udvidelse med masser af milliarder til hurtigt expansion
-
måske
-
når du er nu er en "world-leading investment" company indover
-
du=der
-
argh de skal megt nødigt hemte masser af mia. De skal gerne hente under 1 mia
-
Jeg bliver nød til at gå med samme tanke som dig troldmanden. Jeg gemmer min ordre til vi forhåbentlig rammer 27-28 igen. Men vil meget gerne supplere hurtigst muligt kan jeg mærke på mave fornemmelsen

-
Men har nu stadig en ide om der ikke vil komme endelig forpligtigelse før der er vist POC. Det giver ikke mening for en ny partner at underskrive en forpligtelse få uger før.
-
Vi må se, spændende bliver de næste par uger.
-
Glad for jeg ikke er shorter

-
Kurs 400-600 så er jeg da snart millionær kan jeg mærke hehe

-

-
Ja det er godt nok fedt at gå på weekend med sådan en dag her

-
her kan i se liste over de 10 største investorer i verden
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind