Aktiesnakken — November 2021
-
Som næsten alle verdens børser har OSE/Euronext T+2 opgør. Akkurat NU køres opgøret for mandag 15.11 og penge skifter hender. Aktionærlistene for mandag er også klare i kvæld, men Oslo Market Solutions (OMS) hvor QF daglig henter sin top-20, har valgt at først gøre dem tilgængelig efter 07:00 T+3, så morgendagens top-20 fra OMS viser T-3.
-
CLEARSTREAM har nu over 11 millioner aktier [+67.000].<br>
JPMORGAN CHASE BANK (nr. 5 på top-20) er op yderligere 165.000, til 6 156 058.<br>
NORDNET er NED −110.000.<br>
FAREID HOLDING AS er NED yderligere −100.000. Låner de ud aktie til shortsalg? -
Godt spørgsmål
-
Det ligner en gentagelse af i går. Endda mindre handel.
-
Det er mere spændende at se maling tørre

-
Haha det bekræfter mig jo i min påstand at den næste måneds tid kunne blive MEGET tør medmindre der kom nogen nyheder :.)
-
Så skete der endelig lidt.. Fik lidt af dem jeg lagde i køb på 27,06
-
@SB tror også vi kommer deropaf inden POC
-
@StockBull skulle der have stået

-
@QFUEL
-
og der fik jeg resten.
-
Volumen er tilbagetrækkende
-
Vi så op mod sidste deadline (end Q2) at kursen kom mere og mere uner pres des tættere vi kom på deadlinen uden der var nyt. Det vil jeg bestemt ikke udelukke kan ske igen. At bryde 30 og for den salgs skyld 32 uden POC, det har jeg alligevel lidt svære ved at se for mig ske
-
Enig med dig troldmanden, jeg kan ikke se hvad der skal få os over 30 uden POC. Det ville være ulogisk for mig, måske når vi kommere tættere på, men de næste par uger tror jeg ikke vi ryger over 30
-
Ligger en stor ordre i 27.00 og venter
-
Vi er igennem 27 blokken. Jeg vil også gerne have den ned i nærheden af 26,0 så der kan fyldes godt på igen

-
Jeg fik ikke solgt mere i går, så gør mig ikke noget hvis vi skulle gå lidt op igen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind