Aktiesnakken — November 2021
-

-
så må vi se hvor dumt det var
-
bemærk hvordan bud ikke følger med op efter de har lavet deres raid
-
ja men der er gang i computeren der, den ser sulten ud
-
men ja den nu, ville den sikkert ryge ned under 28 i løbet af en time
-
<stoppede>
-
men ja stoppede
den nu, ville den sikkert ryge ned under 28 i løbet af en time -
ja. Og som sælger er der ingen grund til at smide den ned på bud, idet bud hele tiden køber den op
-
ja
-
Kunne det ikke tænkes at vi simpelthen bare var på vej opad i kurs, i føler jer rimeligt sikre på at vi skal ned igen. Lige nu er jeg faktisk fint tilfreds med at jeg ikke har solgt flere. Da jeg ikke rigtigt kan finde et decideret mønster i det her, så tror jeg bare jeg holder på det jeg har og ser hvor det bærer hen.
-
Ja er ikke sikker, kan sagtens være den tager fart og vi ser en tur som i Maj
-
Ja=Jeg
-
kommer jo an på om der er nogle store drenge der vil ind, så følger kursen jo efter
-
Det er lidt det jeg er bange for, så tror bare jeg holder mig på sidelinjen det næste stykke tid og ser hvor vi skal hen.
-
Er fornuftigt nok, før eller siden skal den jo bryde ud af den her bund formation, enten i den ene eller anden retning.
-
Ingen kan være 100% sikker. Men jeg kan ikke se hvad der skulle have ændret sig i forhold til det generelle mønster.
-
hvis aktie markedet var logisk og rationelt var det hele meget lettere

-
Måske der bare er flere folk der tror på casen nu efter i fredags, både store som små. så vil kursen jo følge efter efterspørgslen
hehe ja så sandt, så ville vi alle være glade og tilfredse -
ja, måske.
-
Tror måske vi har nået dagens top nu. kunne godt tyde på vi skal ned herfra, men igen umuligt at sige med dagens mønster.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind