Aktiesnakken — November 2021
-
Det har jeg behov for at høre mere om før jeg vil læge nogle æg i den kurv
-
ja, sikkert noget der er meget tidligt i undersøgelse fasen ellers havde de jo nævnt til presæntationen
-
hvis POC testen ikke løber som ventet, så kommer vi også under 20
-
Det er ikke urealistisk, kommer nok at på "hvor langt tid mere" og hvilke udfordringer
-
så brød vi 29 og min finger er på trigger knappen
-
hmm over 29
-
på god omsætning
-
og dagsgrafen er lige så flot som i fredags
-
Ja der er en neklet der køber aggresivt op i bølger
-
det er nogle på vej ind men de betaler i høj pris ift. netto købet
-
ja
-
og helt stille oppe hos vores norske venner
-
omvendt burde shorterne være ellevilde nu, hvis de synes det var en god foretning at short i 25-26 så må 28-29 da være super godt

-
Ja man kunne sagtens købe det her op over et par dage og have holdt kursen omkring de 27
-
ja, hvad vi ikke ved er så hvor mange de skal have
-
så prikker de opad for at få mere omsætning på
-
ja men shorternes strategi har også været at "panikke" markedet ved at sælge kraftigt ned. Og den strategi duer ikke når der er en stor køber i markedet. Så afventer man til vedkommende er færdig og går tilbage til den strategi de ved virker
-
det kunne godt se sådanne ud, men hvis man tror på at casen fejler så er det jo alt andet bedre at have shortet i 29 end 25
-
ja der blev lige nippet til mine i 29,24 inden jeg flyttede den heeeele 2 ør op

-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind