Aktiesnakken — November 2021
-
bud har bortset fra de 2 førnævnte været ret tynd hele dagen. Så når den ikke bliver købt aggresivt op, så falder den igen
-
så kom der lige et raid mere. Fik solgt en portion i 28,06
-
Så må de gerne snart være færdige med at købe så den kan følge sit normale mønster og komme under 27 igen

-
måske en der er ved at reducere short. Men så er det blot ikke særligt smart handlet da det kan gøres langt mindre aggresivt
-
Det kan blive meget mere aggresivt i opadgående retning når først de store som har regnet casen ud vil yderligere ind - trods alt ikke så lang tid til PoC. Store med dybe lommer skal ind nu og ikke i December for PoC kan komme som lyn fra en klar himmel.
-
For mig giver det ingen mening at en såkaldt stor proff investor der endnu ikke har købt sig ind, ønsker at gøre det på denne side af POC
-
Der skal nok blive tid til at købe sig ind senere. Den går ikke i 70 ovenpå POC
-
som der var en artikel den anden dag. 42 er de nye 200. Altså at analytikerne er gået fra targets på ca 200 til nu omkring 40
-
Analytikere skyder ofte enten for højt eller for lavt. Det her er et godt eksempel. Fra 200 til 40 er helt hen i skoven. Vil mene 12 mrd target på 150 nok er meget realistisk. Qfuel bør have kontrakt på mindst 5 fabrikker inden H2-2022 og markedet vil derfor indprise disse 5 fabrikker + hvad der ellers måtte være af fugle på taget -
-
de andre shortere skal nok komme på banen igen når vedkommende er færdig med at købe agresivt
-
Der er jeg tilfreds med, og en del mere konservativ end dig. Jeg mener den kom ALT for højt op sidste år i forhold til det stadie de reelt var på. Og derfor ikke som sådan kan bruge den kurs til ret meget. Er vi over kurs 75 om 12 mdr så er jeg fint tilfreds
-
Med POC og 2-3 mdr mere data i banken, så vil de kunne nå at igangsætte 2 projekter i 2022
-
Jeg tror blot ikke på du vil finde mange proff investore tage sådan et bet SÅ tæt på POC. De proff fonde har meget fokus på risiko for at få en blodtud. Så heller gå glip af nogle procenter. For bliver POC positivt så er der alligevel flere hundrede procent i den over de kommende år. Men går POC forsøget skidt, så vil de få svært ved at komme ud uden den bliver trukke ned i 10-15
-
Men de kan ikke håndtere 5 projekter på samme tid. Slet ikke samme år
-
Der er heller ikke noget i deres præsentationer der tyder på så mange på så kort tid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind