Aktiesnakken — November 2021
-
og hara mere til salg over 27. Modsat bud nede under 26
-
så er der en der prøver med en prop i 27,00
-
en anelse overraskende for mig der flashes overarme på den måde i dag
-
1 NOK per aktie tilsvarer 3,8% af investeringen. Det er svært at slå på en dag.
-
Nej nogle dage kommer vi til at tjene to

-
Når du geninvesterer hver dag så vokser QF investeringen og dit afkast.
-
Jeg handler ikke QF hver dag. Kun hvis det går som planlagt. Ikke helt så sjovt at realisere sunk cost. Handelsmønstre ændrer sig.
-
Prøv at spørge troldmanden eller stockbull. De har langt bedre styr på det.
-
Det er der ingen der gør og det er sjovere at fortælle om de gode trades end dem man tabte penge på. Nogle gange taber du og nogle gange vinder de andre.

-
INGEN kan ramme hverken top eller bund konsekvent. Personligt kan der nogle gange gå 3-4 dage inden jeg får købt en portion tilbage. Det er kun QF jeg har haft denne succes med. Fordi der generelt er et par specifikke mønstre
-
Selvfølgelig. Det gør vi alle. Jeg har flere dage hvor jeg ikke får swinget end dage hvor jeg gør. Men så kommer der sådan nogle dage som i går hvor man kan gøre det flere gange. Og så kræver det også lidt tålmodighed. Jeg har øget antal QF aktier i min beholdning med 29% siden jeg købte først gang. Uden at smide flere penge efter den
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind