Aktiesnakken — November 2021
-
så strøg de sidste af mine
-
fedt
-
Lad os bare vende lige nord for 27, inden vi så lukker i 25,5

-
(sidste øjeblik)
-
selv om der momentum lige nu
-
ja der kom pludselig ild i rumpetten hos en. Der blev købt ca 150k på få min
-
ja
-
og så døde den. Man skulle næsten tro vedkommende var på akkord

-
hehe
-
Nogle gange synes man godt nok der er nogle der handler lidt med hovedet under armen. Det var jo ikke nødvendigt at handel den sådan op
-
og man skræmmer ikke shorterne. For dertil var det alt for få aktier og for lidt den steg
-
kan have været et par algo'er der blev trigget
-
Måske. Selvom jeg stadig ikke kan se formålet dermed.
-
man kan se der er nogle sekunder mellem nogle af ordrene
-
så ikke manuelt udført
-
ja. Men igen. To what point. Med mindre det var en fejl, og derr lige var en der fik den stoppet
-
der skal ikke meget til at mide den i 26,0 igen
-
ja hvem ved, måske sidder market makeren med 100k extra aktier lige nu ved en fejl

-
Så har Ennismore øget sine shorts igen fra 0,94 til 1,05% https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0010785967
-
Så de fik brugt 150k på en hektisk dag. De kan hvis kun være tilfredse med resultatet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind