Aktiesnakken — November 2021
-
Rocket, på en tidligere CC svarede han irriteret at det havde han svaret på til forrige CC. og så svarede han ikke da han blev spurt på den nye CC. Det er uheldigt...
-
Så strøg vi sku over 26 ud af det blå. Det er ikke nemt at være shorter på QF lige pt hehe.
-
Haha. Den missede jeg. Helt enig i at det er for dårligt når man er del af ledelsen. Han er det svageste led i alle præsentationer og medmindre hans arbejde i baglandet er på højere niveau end hans soft skills så er han nok den første der bliver opgraderet når de store investeringsbeslutninger skal træffes (og præsenteres) til næste år.
-
Noget jeg bed mærke i var at da talen kom på en evt emission til slut næste år nævnte CFO at de var i gang med at optage lån her og nu. Det er jo heller ikke mange penge der mangler før positiv cash flow. Er det måske en grøn obligationsudstedelse han mente? Tidspunktet ville ikke være dårlig i forhold til alle de joint ventures de skal have råd til i næste år. QF skal jo ikke geares efter langsom vækst efter POC.
-
Yes måske det bare var det. Men de har en 2020 egenkapital på 650k / resultat 500k og en gældsgrad på 40%. Det er begrænset hvad de kan låne i byen. Ikke nok til mange anlæg med 50% ejerskab. Kender i noget til skikken når QF kommer med teknologien skal de så også finansere 50% for at opnå 50% ejerandele af nye JV
? -
resultat -500k
-
Jeg tror bestemt vi vil se en rettet emision. Det er det letteste og hurtigste. Kommer omkring tidspunktet for FID på Esbjerg
-
Så kom der også en skjult sælger på banen i 26,30. Har jeg ellers ikke set i dag. Hvis/når han brydes, så ligner det lige nu op
-
Men mon ikke der kommer lidt pres på igen
-
Der var en der blev træt af den iceberg ordre i 26,3

-
Jep. Der lå så også over 30k skjult
-
ja
-
kunne godt ligne en ny i 26,44
-
nope
-
aggressivt
køb lige nu -
jep, reduceret i 26,76
-
tak til shorterne for endnu en god dags løn

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind