Aktiesnakken — November 2021
-
-
Tak til Lars og QF for at fremlægge flere detaljer og være mere ærlig i deres kommunikation! Ærlig fordi de nu viser at der faktisk er ret mange forskellige processer i Skive anlægget der endnu ikke køre optimalt. Og at anlægget ikke forventes at kunne levere til BASFs fremadrettede kvalitetskrav, fordi fabrikken reelt er designet til andet formål
-
Det betyder også det ikke blot er Skive x4 man kan kopiere til Esbjerg. Esbjerg skal ændres for at lave op til BASF
-
Som jeg læser det arbejder man med BASF på at ændre det på Skive også
-
Selvom de har brugt Q3 til at teste og forbedre en masse mindre processer som beskrevet, så overrasker det mig alligevel at de kun har oms for 300k på fabrikken
-
Der kommer lidt detaljer om at Skive forventes at kunne håndtere 12.000 tons plast i 22. Og at fabrikken slutteråret med at kunne køre på fuld kapacitet. Altså hvad der svare til 20.000 tons
-
Vi får også at vide fabrikken ved fuld drift vil give ca 80 mio i Edibta. Og at Kristianssand mekaniske linje vil give ca 25 mio. Tak for de detaljer
-
Vi kan også se de har brændt 115 mio i cash i Q3. Med den cashburn er der likvider til ca august mdr 22.... Så jeg er ret sikker på der kommer en rettet 10% emision 1-3 mdr efter POC som vil give dem 4-500 mio.
Kirkbi vil deltage i den -
Dejligt med de mange nye friske detaljer. Lad de være med den åb
enhed og ærlighed de fremadrettet køre deres IR! -
Jeg notre mig i øvrigt også at de til Kristianssand skriver de har fået alle komponenterne, men sådan beskriver de det ikke til Skive....
-
hvor ser du de har brændt 115 mill i Q3 ?
-
Side 12
-
ok fandt det -115 834
-
Så hvilken impact vil dagens raport få på kursen. Hmmm tror det afhænger meget af CC
-
Udover jeg er super glad for deres nye åbnehed så er det ikke sådan jeg sidde med armene over hovedet over det jeg reelt læser. Det kommer forhåbentligt til at ske i løbet af 22 at jeg gør det

-
synes det bekræfter tidligere udmeldinger
-
Ja HSK det er nok også sådan jeg ser det. Kirtvarigt lidt op, men så går vi i vente mode igen til POC meddelelsen kommer. og kursen vil være under pres i den periode
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind