Shipping — April 2020
-
John Frederiksen købte 2. maj aktier i Avance for 27,6 mill dvs. 690.000 aktier til kurs 40,0665.
-
I perioden 10. til 20. marts har BW Group øget deres samlede aktier i BW LPG fra 42% til nu 44,1%. De har købt i alt 2.842.000 aktier fra ca. NOK 37 til ned i ca. 26. Beløbet udgør ca. 85 mio
-
Spændende. Hvorfor finder du den information?
-
Jeg støtter mig op af BW Group, at når de tør at købe for helt nøjagtig 90.468.922 NOK, så øger jeg også.
-
BW LPG har desuden vedtaget kvartårlig udbytte i efteråret 2019, og har givet 2 cifret udbytte i seneste 2 kvartaler, som jeg ikke tror falder i kommende kvartal regnskab
-
Finder oplysninger på DNInvestor.
-
DN Investor
DN Investor gir deg markedsoversikt og nye spennende verktøy som kan hjelpe deg å få oversikt over finansmarkedene.
DN Investor (investor.dn.no)
-
Klik på børsmeldinger
-
På Marketscreener under financials ses udbytte forventninger https://www.marketscreener.com/BW-LPG-LIMITED-15420441/financials/SHARE
-
For 2020 forventes udbytte 36,50% i BW LPG
-
Tak! Det er vildt god information, for en nybegynder. Jeg er studerende, og bygger en opsparing op på den her måde. Det gør det også nemmere at være mere selvstændig. Endnu engang tak Stockdealer
-
Det var så lidt.
-
BW LPG Nøgletal :Valuation 2020e P/E ratio (Price / EPS) 1,40x - 2021e P/E ratio (Price / EPS) 2,24x Kursen på aktien burde være meget højere. En ting er sikkert, at for hver øre jeg får i udbytte, skal det gå til genkøb så længe kursen er under de 60,00 NOK
-
BG LPG vil jeg kalde en cash cow. Nuværende kurs er 30. Cash flow pr. aktier er over 20 næste 3 år. Book value er på 33%. Må sige, at det er lykkes nogen at få banket kursen sønder sammen, selv med de mest pessimistiske fremtidige prognoser. Jeg ønsker ikke at hype aktien, men synes aktien burde mindst handles til det dobbelte.
-
Problemet her er vel, at hvis først raterne går ned (hvilket de har gjort de sidste par uger, endda med ca.20%), så er det første der ryger de gunstige udbytter? Jeg er tungt lastet i Avance, og jeg frygter da for mine lækre udbytter for 2020 og 2021. Det skal man nok have in mente.
-
@mollegade - Raterne ligger faktisk højere i forhold til årets begyndelse. Se min liste på uge basis Uge 1. 36.800 - Uge 2. 35.970 - Uge 3. 45.230 - Uge 4.? - Uge 5. 56.325
Uge 6. 53.129
Uge 7. ? - Uge 8. ? -
Uge 9. 47.029 - Uge 10. 40.702 - Uge 11. 41.158 - Uge 12. 45.372 - Uge 13. 44.090- Tallene er hentet fra Cleaves
-
Gennemsnittet i år 2019 var $35.000 mens Q1-2019 lå på $15.100. Som jeg kan regne det ud ligger Q1-2020 på ca. $45.000 som er en tre dobling i forhold til samme periode sidste år. Tallene er hentet fra BW LPG Investor relations https://www.bwlpg.com/investor-centre/reports-and-presentations/financial-reports
-
Jeg forstår simpelhen ikke, at et selskab som BW LPG som har tjent $1,97 sidste år og handles til kun p.t. $3. Dvs p/e 1,5. Det virker fuldstændig latterlig, når Q1 fragtraterne i år er det 3 dobbelte.
-
BW LPG burde være en opkøbskandidat. F.eks. Maersk eller D/S Norden burde opkøbe BW LPG og derved få en bredere spredning. Tvivler dog at BW Group vil lade sin post sælge med mindre prisen er tæt på NOK 120-150.
-
Joakim Hannisdahl
@JHannisdahl
·
57 min
Baltic #LPG index -1% to $47A/t#VLGC $AVANCE $BWLPG $LPG
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind