Shipping — Marts 2020
-
Godeftermiddag @Jazz, Jeg kom lige ind forbi, for netop at spørge ind til BW LPG og Flex LNG. Jeg er ny i det her segment, men prisfastsættelsen virker lav for mig. Er der nogle her, som er investeret ind i disse?
-
Tror en del herinde er... prisen er jo normalt et udtryk for hvad markedet mener aktien wr værd på lidt længere sigt.. lige nu tjener disse LPG selskaber gode penge, der kunne retfærdiggøren en højere kurs.. men man mener åbenbart, at med den lave oliepris, ser det skidt ud på den lidt længere bane.. jeg tror der går et par år inden, så lige nu er de for lavt sat.. efter min mening.
-
Tak for indsparket!
-
Key information relating to the dividend to be paid by Avance Gas Holding Ltd. for the fourth quarter 2019:
Dividend amount: $0.30
Declared currency: USD
Last day including right: 10 March, 2020
Ex-date: 11 March, 2020
Record date: 12 March, 2020
Payment date: On or about 26 March, 2020
Date of approval: 26 February, 2020
This information is published in accordance with the requirements of the Continuing Obligations.
-
Joakim Hannisdahl
@JHannisdahl
#VLCC storage economics surging as #oil prices rout & strong contango developing in the futures curve. Contango now implies #VLCC earnings of $117k/d for 6 months & $77k/d for 1y -
-
Helge, hvordan er din positionering i oil tankers? Jeg ved at du tidligere har sagt, at du har meget små positioner i Hunt og ADSC, men hvorfor egentlig? Jeg mener, at oil tankers er det mest attraktive ste
d at være pt pga Contango. Hvad tænker du? -
HUNT’s dividend policy aims to yield a competitive return on invested capital to the shareholders through a combination of dividends and share price development. Due to developing the Groups business investments, no dividend has been proposed for 2019.
-
-
mollegade..Jeg har FRO, HUNT, OET, EURN, TNK og lidt andre fra US. De tre nordmænd fylder det meste.
-
Den har jeg også lidt af ser jeg. Ikke en mængde som er værd at nævne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Nogen specifik grund til at ADSC med det flotte udbytte er blevet vejet og fundet for let?