Shipping — Marts 2020
-
-
Lars Tvede henviste til en artikel i går der viser at i forhold til balancering af et statsligt budget, så er Saudierne værst stillet og burde knække først. Jeg synes også det er værd at huske på at det er valgår og Trump historisk har støttet arbejderne fra især de beskidte industrier. Bankerne i usa er til møde i WH i dag. Det bliver spændende at følge.
-
Er der nogle her, der seriøst tror på at Avance igen kan komemr over 50 NOK?

-
Det er nok helt usandsynligt med en lav oliepris. Kommer den over 50 dollar igen er det nok muligt.
-
Mine tanker også. Har dog svært ved at se olieprisen i ~ $50 indenfor de næste 1-2 år. Det sammenlagt med flere skibe på søen er det hele meget grynet.
-
Jeg tror ikke på længere varende oliepris under 40-45usd. Der er simpelthen for mange der er afhængige af en "fair"pris.. desuden kan Trump ikke gå til valg med en underdrejet olie pris og risikere at de op mod 10mil job i USA er i farezonen
-
Har jeg dog svært ved at se snarest, håber du har ret.
-
Årsagen er at breakevne for skifferindustrien er den største taber - en oliepris under $45 medfører at USA ikke er konkurrencedygtig på området, og derfor mistet arbitagen.
-
Iraq oil minister says he is in contact with other OPEC+ members to discuss ways to stop the collapse in oil prices
-
Både Frontline og Hunter er 17% oppe.

-
Okeanis +13%.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind