Shipping — Februar 2020
-
Godt regnskab fra FLEX LNG, men falder stadig? Udbyttet lyder på 0,10$ hvert kvartal.
-
I min optik er det helt umuligt at spå om hvornår bunden er nået John, har selv købt op i de tre du nævner, primært LPG'erne. Jeg sidder trygt i båden, det gynger men jeg er ikke nervøs på den lange bane. Når det er sagt skal jeg ikke have mere før der falder ro på, tror ikke regnskaber vil rykke meget, det er frygten der bestemmer pt.
-
calvinfroedge
@calvinfroedge
·
20 t
"Why is everyone still selling tanker stocks?"Tanker rates, current vs historical Feb average
- VLCCs +20%
- Suezmax +100%
- Aframax +50-60%
- Panamax +60-70%
- LR2 +0%
- LR1 +25-30%
- MR +25-30%
-
Dark Horse er udbytte - og eventuel tilbageholdelse af disse af hensyn til en lidt mudret fremtid pga af corona.
-
2020 11th Annual Greek Shipping Forum - Joakim Hannisdahl Interview https://www.youtube.com/watch?v=LIvrxJhFzZI
-
Morgen ;O)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind