Shipping — Februar 2020
-
Jeg havde ikke så mange. Solgte det meste i starten af januar og købte blandede bolscher i tank istedet for

-
Et godt skriv om corona fra Danske Bank: https://www.proinvestor.com/investornyt/654055/danske-bank-vigtige-begivenheder-og-nogletal-i-ugen-der-kommer
-
Ok MT...Jeg fik adgang med det samme. De har nok mange som rykker ind her under corona-krisen.
-
BullOnTank
@BullOnTank1
·
13 min
In @JHannisdahl
new report, $avance has a 93% upside in share price and #dividend yield on 33% in 2020, 38% in 2021 and 47% in 2022.#LPG rates are down 4% last week, Avance Gas share went down 18%. Soon low season is finished and high season is on the way. #oott #finanstwitter
-
Jeg kan godt logge ind.
-
Stor omsætning i Avance..Heldigvis er der købere tilstede.
-
Ikke noget ud over at købe lidt på faldet Jeg har dem til meget lavt GAK. Højsæsonen venter forude. Ingen ag selskaber er orienteret i større stil mod Kina.
-
Selskaberne tjener styrtende med penge på det nuværende rateniveau.
-
BullOnTank
@BullOnTank1
·
8 min
New report out from @paretosec
with #LPG indicatores on #Propane, #naphtha and #imports.$bwlpg retrofitting another 4 #VLGC with LPG-propulsion.
LPG is now cheaper than #HSFO.
-
-
ungeee...Udviklingen i corona er virkelig darkhorse i relation til kurserne i shipping uanset om der sejles uden om Kina til pæne rater.
-
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6 dette er en ret spændende side at følge med i...hældningen på kurven når den begynder at vende nedad
-
Super link CM...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind