Shipping — Februar 2020
-
In sum, we forecast strong demand Growth y/y of 11,7% in 2020E, 2,6%p higher than our previous demand Growth forecast for 2020E. However, our demand Growth forecast for 2021E is revised down3,6% p to 1,4%, mainly as we now expect the ramp-up of US exports to be front-loaded in 2020E and to stay flat in 2021E. With our forecast of flat Growth in other export areas as well, we thus expect that the mere 1,4 % demand Growth y/y in 2021E will increase to 4,2% in 2022 and 6,0% in 2023E
-
Hej, ved vi hvor mange skibe der bestilt i de kommende år i forhold til LPG, LNG og tank?
-
Meld di til på Cleaves og få oplysningerne i deres rapporter.
-
Tænker at det er utroligt hvilken lavine en short spekulant kan sætte igang bare ved at sælge godt 300.000 stk Avance aktier sådan lidt hurtigt idag fredag hvor mange er usikre hvad den Corona virus vil betyde, der blev handlet ialt 2.3 millioner aktier
-
Dorian er oppe med 1,5% her til aften. Ineg panik i US i LPG.
-
Apropos Cleaves. Jeg registrerede en bruger hos dem for snart 3 uger siden. En uge senere skrev de om jeg kunne fortælle hvilket firma jeg var fra. Jeg svarede med at jeg er privatakør. Herefter har jeg intet hørt ej har de svaret på mine efterfølgende mails. Det er desværre ikke så let at få adgang til deres rapporter.
-
Gik kort i Frontline i ondags, som en gardering mod de tab jeg ellers har oplevet i tank og solgte mig ud her tidligere i dag. Jeg tænker at det kun kan gå opad i næste uge når det kinesiske nytår slutter. Som du skriver er det lidt spøjst at Dorian er i plus med tanke på det norske blodbad.
-
Miilto..Cleaves er gratis. Deres rapporter er normalt ikke noget problem at få.
-
"Shipping braces for extended factory closures in coronavirus-hit China". https://splash247.com/shipping-braces-for-extended-factory-closures-in-coronavirus-hit-china/
-
Hvor ser I andre rater for MR og LR1/LR2? Jeg har fundet et sted, hvor de opdaterer dagligt med WS-indeks, men jeg vil hellere have raterne i USD
-
Flex LNG har det svært på markedet og læste tidligere Helge har solgt sine aktier i firmaet. Tror jeg sælger mine imorgen, med et tab på cirka 20%, men sådan er det

-
Jeg havde ikke så mange. Solgte det meste i starten af januar og købte blandede bolscher i tank istedet for

-
Et godt skriv om corona fra Danske Bank: https://www.proinvestor.com/investornyt/654055/danske-bank-vigtige-begivenheder-og-nogletal-i-ugen-der-kommer
-
Ok MT...Jeg fik adgang med det samme. De har nok mange som rykker ind her under corona-krisen.
-
BullOnTank
@BullOnTank1
·
13 min
In @JHannisdahl
new report, $avance has a 93% upside in share price and #dividend yield on 33% in 2020, 38% in 2021 and 47% in 2022.#LPG rates are down 4% last week, Avance Gas share went down 18%. Soon low season is finished and high season is on the way. #oott #finanstwitter
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind