Shipping — Februar 2020
-
Det er LNG - ikke LPG.
-
Morgen Helge, jeg har pt.
aktier i Hunter Group og BW-LPG samt Golden Ocean, kan du anbefale eller ved du hvilke andre rederier der betaler et godt udbytte, horisont ca. 2 år -
Min største position i rederier er Avance efterfulgt af BW-LPG. Har meget lidt Golden Ocean. I tank har jeg lidt Hunt, Fro, Okeaninis og Teekay og ADS.
-
BullOnTank
@BullOnTank1
·
18 min
#LPG close to #cyclical peak according to @JHannisdahl
. Top pick in sector is $avance gas.Can rates get as high as usd 100.000 during the season, that start next month and last for 5-6 months?
Download free analyse:
http://gersemiresearch.com/wp-content/uploads/2020/01/2020.01.31-Shipping-Report-2020-312-pages-Great-Year-in-the-Rear-Time-for-the-Rat-to-get-Fat.pdf https://twitter.com/BullOnTank1/status/1225315057204187136 -
Tak for svar Helge, hvordan med Avance og udbytte ?
-
Mange håber på udbytte fra Q4. Det gør jeg ikke. I 2020 tro jeg vi aktionærer bliver stort tilgodeset.
-
Kina er begyndt at påkalde sig Force på skibsleverancer pga Corona. Det tynger markedet her til morgen.
-
Er det mon nu man skal samle op i FRO? Jeg tør ikke rigtig at gå yderligere ind i LPG, det er jo tæt på peak

-
Ukendtbruger.....Vi er ikke på peak på raterne. Lige nu er lavsæson. Vi er en Peakcykle som kan vre til 2023.
-
vare
-
Indtjening og udbytter i LPG kommer fremover.
-
Uddybe hvad Henry?
-
Læste det på Bloomberg for en times tid siden.
-
Sidder i møde. Har ikke rigtigt tid til at finde linket.
-
Det var inden for LNG Kina var begyndt på det.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind