Chemometec — November 2019
-
Mon ikke kursen snart skal videre opad mod kurs 300? Når så mange instituelle investorer nærmest står i kø for at købe sig stort ind i Chemometec, så giver det en tro på mere optur. Vi er igang med en stærk konsolidering omkring 250, inden videre optur.
-
God morgen.

-
Jeg tænker der bliver taget en del gevinster i området 245-250, og at kursen kun er 2% fra ATH indikerer for mig at vi skal længere op. Gevinsthjemtagningen begynder vel snart at fade ud, og så tror jeg den rykker op mod 300. Vi får se, det er mit gæt.
-
Der er vist gået lidt frygt i det hele. Alt bliver rundbarberet de sidste par dage.
-
Vedr. donation: Ofte fremgår alias ikke på kontoudtog og jeg sidder ikke selv med dem i dagligdagen. Send mig en mail på [email protected] ellers sms 28556430 med jeres alias, når I har foretaget en donation. I kan også bruge beskedfunktionen her på sitet. .
-
Først når jeg har et alias kan jeg tildele et Plus.

-
Så udnyttede JP Morgan og Morgan Stanley lige nervøsiteten, til at nappe billige aktier mellem 230-240. Utroligt, så hurtigt nordnetterne panikker.
-
Med dagens fald fik den lukket gappet i 231,50 og kører nu op igen
-
God morgen.

-
God morgen.

-
TA fra Hans-Hens Henrik: https://www.proinvestor.com/debat/79483
-
-
ØU hæver kursmålet med 16% https://www.proinvestor.com/investornyt/650281/vi-haever-kursmalet-for-chemometec-med-16
-
Ny ATH i 260 idag.....imponerende styrke som bekræfter min tro på kurs 300, indenfor overskuelig fremtid.
-
1
-
Bestyrelsen i ChemoMetec skal hermed meddele, at der er truffet beslutning om ændring i direktionen. Ny direktør forventes at kunne tiltræde snarest muligt.
På dette grundlag anmodes Fondsbørsen hermed om suspension af aktien.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind