Chemometec — November 2019
-
Gode pointer pensionisten.
-
God morgen fra Berlingske.

-
LIge idag er det en meget lav volumen, og aktien siver lidt. Det ser jeg ikke som et tegn på, at helevde bryder løs. De dage, hvor volumen er høj, der stiger aktien typisk. HVis den begynder at falde med høj volumen, så er jeg enig i, at det er om at komme ud og vente på genkøbsmulighed. I øvrigt også en stor tak til TheNote, som giver saglige indput.
-
Podcast-Chemometec: https://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=79181
-
The Note, jeg sætter stor pris på din FA og TA viden om Chemometec, men lige nu er du kun fokuseret på om nogen laver numre. Det spænder lige fra ledelsen til nogle mystiske svenskere som du anklager. Selvfølgelig kan du have ret, men fokus er flyttet alt for langt væk fra det faktuelle og nu noget gætværk om konspirationer. Vi får se, hvad fremtiden bringer, men for mig ligner det bare lidt gevinsthjemtagning, helt naturligt.

-
Sorry..Jeg sagde P/E på 91 i radioen.
-
Automatisk teknisk analyse. Mellemlang sigt, 14. nov 2019
ChemoMetec har brudt opad fra en tilnærmet horisontal trendkanal på mellemlang sigt. Dette er et signal om en fortsat stærk udvikling, og aktien har nu støtte ved eventuelle reaktioner tilbage mod loftet i trendkanalen. Kursen er steget kraftigt efter købssignal fra en rektangelformation ved bruddet op gennem modstanden ved 150. Objektivet ved 189 er nu opnået, men formationen signalerer fortsat udvikling i samme retning. Der er ingen mo -
modstand i kursdiagrammet, og et videre opsving indikeres. Ved reaktioner tilbage har aktien støtte ved cirka 163 kroner. Volumen er øget væsentligt i den seneste tid, hvilket kan skyldes fundamentale nyheder. RSI over 70 viser, at momentummet i aktien er stærkt positivt på kort sigt. Investorer er stadig gået op i pris for at få købt aktien - noget som indikerer stigende optimisme, og at kursen vil fortsætte op. Aktien anses samlet set teknisk positiv på mellemlang sigt.
Anbefaling en til seks -
Anbefaling en til seks måneders sigt: Køb
-
inv
esttech -
Jeg har valgt ikke at tage gevinst i dag. GAK 0 kr efter næste udbyttebetaling. Jeg synes også den er steget helt voldsomt, med baggrund i et helt fantastisk 1.Q der giver en indikation om at vi kan forvente yderligere 2 opjusteringer i regnskabsåret.
-
Prøv i stedet PEG RATO: https://www.proinvestor.com/debat/79230
-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind