Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Ja, jeg sagde jo igår, at jeg så de 0,15 CAD og derover 0,25 CAD.... Nævnte også i aftes jeg bare købte fuldstændig ukritisk
Den skulle OP 
-
Men der så du vist fodbold eller noget andet fik jeg af vide

-
Ja, det er fuldstændig korrekt.... men nu har jeg jo ødelagt mit GAK lidt med mine 2 yderligere køb i aktien igår aftes efter jeg kom hjem. - lidt som QEC, hvor jeg også tog en ordentlig røvfuld aktier med op fra 1,5 og ekstra fra 2,10 - og solgte så en go position i 4,40 NOK i går. og sidder nu tilbage og kan være ligeglad med hvad aktien gør. Og kan supplerer hvis den sætter sig igen.
-
Nej nej - drikker ikke sammen med min Mor

-
Du kan tro jeg er fuldstændig lang i QEC
-
Jeg spiller på frihjul er helt ligeglad om den går i 0 og hvis der er en aktie der har lært mig man skal have is i maven så er det Qec. Den kan gå op og ned 30% på en dag.......jeg er blevet helt kold i forhold til de vilde udsving. En anden ting den har lært mig er at swingtrade ikke er min stærke side så det holde jeg mig fra efter dyre lærepenge i Qec:-)
-
Ja, QEC har været en meget lærerig aktie... Den sammen med NEC og TSU har jeg også lært efterfølgende hvordan man holder hovedet koldt.... Og QEC kan jo faktisk lave et retrace meget langt tilbage uden nyheder, og på volume fald.... Men med gratis aktier er det fuldstændig ligegyldigt...... Og det var også det jeg lige skulle have gjort i ATI da den var i 0,15 - solgt halvdelen og været med gratis.... Nå men skidt

-
God morgen.

-
Købssignal i olien:
http://www.proinvestor.com/debat/75187#postdiv75209
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind