Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Jeg har siden 2010 haft norske Hexagon Comp. De sidder på 60% af salget af gastanke til biler, lastbiler og trucks. Nu også med gastanke til toge i USA og Indien.
-
Helge, ang. hexagon comp. og indien, hvordan går salget der?
-
Hexagon Comp ligger med en p/e på over 200. Jeg køber ikke mere på disse niveauer. Tror den er steget de sidste måneder pga af aftalen med Daimler omkring levering af tanke til Mercedes brintbiler i 2017.
-
olien prøver igen med 52,49 $ men det vil ikke rigtig lykkes
-
Min kommentar lige nu på Play og Prosafe og olieprisen. https://play.borsen.dk/social/580735e8d99b63192e1f720e
-
Er der nogen herinde, som følger Maha Energy, hvor der afventes en PM angående tilladelse til større mængde olie?
-
Mcjean - er du der ?? Har du set ATI er oppe med 37% indtil videre igen i dag ? Og allerede over 2 Mill stk omsat - altså godt 50% af gårsdagens omsætning - der må foregå et eller andet i kulissen her... når normal volumen ligger på 50.000 stk til dagligt ...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind