Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Jeg tror de laver en emission højere oppe.
-
Træet ryste godt og grundigt. Pareto må til lommerne.

-
Den slags kommer der masser af fremover.

-
Vi har rundet 10% omsætning igen i dag hvilket er voldsomt uden større stigning, det tyder på meget gevinsthjemtagning og er ikke helt tosset, da vi så har en platform til videre omgang hvis volumen er høj. Med lav volumen vil den sive yderligere, det plejer den og det vil den gøre igen og folk vil pive og tabe masser af penge fordi de ikke har is i maven
-
Ja - det er også det jeg nu vil sidde og afvente - når piverriet er størst må vi købe....
-
Går den i minus - så kommer balladen....
-
Det tror jeg ikke Pareto tillader.
-
Selv om olien holder sig på 52$ falder olieaktierne, både Statoil, DNO, Aker bp og Osebx er ved at gå i nul, mærkeligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind