Aktiesnakken — Oktober 2016
-
Nå, kan se mine REC også har haft endnu en go dag - det er lige tiden for de high risk lige pt

-
Vi skal ikke klage.

-
Nej, bestemt skal vi ej - og vi skal huske at bruge hovedet
Kan i nu have en rigtig go aften !! -
Tak for kampen. Jeg tager en friaften. Skal Have en artikel færdig om aktier som kræver is maven til "Aktionæren". Her har jeg QEC med som en af de udvalgte aktier.:-)
-
http://waytogoto.com/wiki/index.php/Questerre_Energy_Corporation Har støvet denne her op omkring deres wells i Lowlands, men mangler en præcisering, det nærmeste jeg kommer er 3-4 borede brønde, men selve klargøringen er delt op i flere etaper så hvor klar de er, er svært at vide og hvor meget de ejer af hver brønd er ligeledes lidt en gåde, da flere af deres samarbejdspartnere kan være opkøbt eller være gået konkurs.
-
God morgen.

-
4,22 i bud/udbud. Handlen standset?
-
den har god fart på!
-
Gerne andre end Nordnet ind på førstepladsen over købere.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind