Bavarian Nordic — September 2017
-
Her en kommentar fra Britt fra investordagen idag

-
Mon ikke Børsen os fanger Rolf fra Bavarian til en kommentar

-
Det kan du have ret i nik_hs. Men mon ikke koppevaccinen er indregnet i de ca. 250 kurspoint den ligger i nu? Og håb omkring prostvac...ja lad os nu se. Jeg er nu noget overrasket af at forsøget er stoppet som formålsløst. Men jeg håber da at du har ret. :
-
En rammeaftale for kopper i flere forventes i september og fase 3 resultater fra koppevaksinen, Begge vikl fjerne risiko
-
Den frysetørede er ikke godkendt i USA - kun som vaccine i nødstilfælde. Det er den forventede godkendelse i USA, der vil give voucheren. Det burde være en formsag.
-
Hvis vi får en rammeaftale omkring den 1 mia dollar som Chaplin har sagt han forventer vil det være en tirgger. Det lægger en bund under Bavarian mange år fremover. Værdien af Bavarian er ca 8 mia. hvor de 2,6 er kontanter. I min verden berunder kopper og RSV så rigeligt den kursværdi. Dertil kommer den øvrige pipeline
-
Kurt - det er liquid-frozen der er godkendt i Canada og EU. På liquid-frozen (USA) venter vi på fase 3 resultater og godkendelse + voucher. Den frysetørrede er kun i fase 2!
-
Ok tak for korrektionen GB. Hvordan kan det være den er godkendt i Canada og EU og ikke i USA, hvor det har størst relevans ?
-
Problemet med godkendelse i USA var, at hele studiet skulle gennemføres på en amerikansk militærbase i Sydkorea. Og derfor tog rekrutteringen af deltagere lang tid.
-
Hvor længe tror i der går inden Bavarian får tygget dataene igennem? Bare et gæt.
-
Det får vi nok at vide i morgen på kapitalmarkedsdagen.
-
Ja det har du nok ret i GB. Kunne være dejligt hvis Prostvac fortsætter i kombi studier og at BMS vælger at udnytte optionen. Mange har jo længe ment, at det største salgspotentiale for Prostvac er i kombi.
-
Det tror jeg godt nok er for meget ønsketænkning nik. BMS skal betale USD 80 mill. for noget der ikke har bevist det virker.
-
Bavarian præsentation fra Investordagen i går,
kan nu ses på deres hjemmeside under arkiverede Events and Presentations -
Ja hvis BMS fortsat tror på kombierne vil de nok prøve at genforhandle aftalen, nu da Prostvac som mono er ude
-
Link til Investordag præsentationen http://www.bavarian-nordic.com/media/262102/170919-investordagen-da.pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind