Bavarian Nordic — August 2017
-
Bavarian i en supertrend: http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat_1&postid=75766
-
Ja det er prominemt storaktionær de har fået ind.
-
Min kommentar på Zealand Pharma på Play :https://play.borsen.dk/social/599dc57245628ff81720b0d2
-
Gode kommentarer Helge. Enig i at 2018 bliver rigtig spændende for Zealand.
-
Interim report for the first half of 2017
Copenhagen, August 24, 2017 - Zealand Pharma A/S ("Zealand") (company reg. no. 20 04 50 78) announces financial results in line with guidance and continued positive progress for its product portfolio and business for the first half of 2017.
Financial results for the first half of 2017
Revenue of DKK 88.4 million/USD 13.6 million[1] (DKK 14.7 million/USD 2.2 million2 in first half of 2016).
Net operating expenses3 of DKK 174.8 million/USD 23. -
Guiding fastholdes for året.
-
Ja fin regnskab som forventet.
-
Bavarian Nordic Q2: Fastholder forventningerne
07:57
Bavarian Nordic fastholder forventningerne til 2017 om en omsætning på 1300 mio. kr. samt et resultat af primær drift på 350 mio. kr. Koncernens kapitalberedskab ventes desuden fortsat at være på omkring 2600 mio. kr. ved årets udgang.Det fremgår af selskabets regnskab for andet kvartal 2017.
/ritzau/FINANS
-
Danske opjusterer Zealand til Buy
-
Danske hæver kursmålet på Zealand til 153 fra 142
-
Danske: We see a blockbuster potential in the Soliqua 100/33 /Suliqua (iGlarLixi) programme and we believe Sanofi remains highly committed to the project. In addition, we believe the remaining pipeline is progressing well for both the proprietary projects and out licensed project with Boehringer Ingelheim, which could add value in the medium to longer term
-
100 kurs point, hvis det er gode resultater og 100 point ned, hvis det er dårlige
-
Så enkelt er det ikke Kasper. Det være 400+ hvis resultater er rigtig gode, og ja 100+ hvis kun minimum effekt nås. Jeg tror nedgang er større end 100 hvis Prostvac ikke viser nogen effekt.
-
Bavarians aftale med BMS er jo også afhængig af hvor gode deres Prostvac resultater er. Bedre resultat = større betaling fra BMS. Jeg er positiv på Bavarian, og har en for mig stor position. Men risikoen er naturligvis meget større nu end for et år siden, hvor den rådede rundt i niveauet 220-250.
-
Positivt at danske hæver kursmålet på Zealand.
-
Enig i Britt´s undren over at aktien handlede i 170 i 2015, hvor situationen var helt anderledes, og at den nu "kun" handles i 120, hvor selskabet er et langt mere positivt sted.
-
Enig, GeorgeBest, tog bare udgangspunkt i hvad de siger i medierne. Har også selv lagt mig godt i BAVA, da de har en bred pipeline og de gode fase 2 resultater for Prostvac
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind