Bavarian Nordic — Juli 2017
-
Så Har Zealand søgt om børsnotering i USA https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=442054013&sourcecode=ddk
-
Er det ikke bare det samme de søger om som Genmab og Bavarian har:
-
Altså et handelspapir/skyggeinstrument?
-
Jeg gik lang (min 10 år) i ZL i 2013, og ser det positivt. De skaffer kapital til fremadrettede projekter, som gerne skulle blive værdiskabende for selskabet.
-
Den nye GEN er under opsejling. Den hedder BAVA.
-
Enig GB.
-
Det kunne ikke siges mere forkert PEMG
-
Jeg synes du er useriøs. Men jeg giver dig et eksempel på at du tager fejl. Bavarian har lige fået en RFP på koppevaccinen. Det er brikken der mangled, så nu er de sikret levering til US de næste mange år. Intet cash burn altså (du snakker om nulbon!). F.eks. ZP kan vist se meget langt efter at komme I den situation. Om Postvac lykkes ved du lige så lidt om som jeg. Altså ikke en skid. Men hvis ja, så er den meget højere. Så dit nulbon postulat er bare langet ude. Der andre ting der er gang
-
PEMG. Du har ret PEMG Bavarian er kun for Dem der tror på Deres meget værdifulde udviklingsprodukter. Det var det samme med Genmab tidligere så fortsæt du bare med at finde et nyt selskab at investere I. Jeg har selv Bava og tror på at det de udvikler vil have samme værdi som Genmab. Du må have god fornøjelse med at finde de selskaber som passer dig.
-
de 450 kan du gange med 2
-
det sagde du sikkert også for både 1, 2 og 3 år siden
-
du snakker om ny emission I GEN. Hvorfor? De er begyndt at skovle penge ind på et nyt epokegørende produkt
-
Du skriver "egentlig bliver til andet end emmision paa emission"
-
PEMG - jeg ryster allerede i bukserne, i fald du skulle få tid til at shorte BAVA
uha uha -
Der er undertiden nogle investorer som ihvertfald udadtil er meget negative, f.x. draza på shareville. Jeg synes det er rigtigt vigtigt at få nogle kontrære holdninger blandet ind i debatten - men jeg bemærker også at det oftest er 100% negativitet. PEMG virker godt inde i stoffet, men jeg så gerne nogle positive indlæg og mere faktabaseret (det er heller ikke alle de positive indlæg der altid er lige baseret i fakta
) -
GeorgeBest - Jeg ved ikke, hvor længe, du har været her på chatten - husker du, hvordan det gik, da PEMG shortede Biop? Jeg kan dårligt forestille mig, at andre nogensinde har tjent så mange penge på den aktie. Ikke for at sammenligne de to aktier, men jeg har stor respekt for PEMG`s viden og muligheder.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind