Bavarian Nordic — Juni 2017
-
@Claus1: Mange tak for et rigtig informativt link om Bava. Ingen tvivl om de selv tror rigtig meget på Prostvac :-), men også den øvrige pipeline var rar lige at få listet op
-
Ja, RSV lyder som et marked de kan tjene store summer på. Næsten mere interessant end Prostvac selvom det kun er phase 2. Jeg kunne godt tænke mig at vide om deres forventninger til salg af koppevacciner udenfor USA. Har dette spørgsmål været oppe at vende?
-
BAVARIAN NORDIC A/S BAVA.CO: COWEN AND COMPANY RAISES TARGET PRICE TO DKK 400 FROM DKK 350 - Reuters News
-
Positive phase 2 resultater fra Zealand på Glepaglutide
-
Glepaglutide meets primary endpoint in Phase 2 trial in patients with short bowel syndrome
• Glepaglutide* is a novel long-acting GLP-2 analogue
• Reduction in fecal wet weight output of 30% and 23% in the two highest dose groups
• Increases in gastrointestinal fluid and energy absorption observed
• The dose response supports the further clinical development of glepaglutide -
Jefferies: Zealand-data kan løfte kursmålet
De positive fase 2-data, som Zealand Pharma mandag har præsenteret for et middel mod korttarmssyndrom, kan sparke til Jefferies' børsmål på biotekselskabets aktie.
(medwatch.dk)
-
Jefferies fortsat meget positive.
-
potentialet er stort for dette markede, så det er interessant. Så mangler der det store og tidsomfattende fase 3 studie. De får nok gang i studiet næste år, og så kan studiet sagtens foregå i to år.
-
God morgen. Er det nogle som har adgang til Medwatch, og som kan give et kort resume af denne artikel http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article9663972.ece?utm_campaign=Morgen&utm_content=2017-06-20 08%3A15%3A02&utm_medium=top&utm_source=Feed
-
måske man kan få produktet på markedet i 2021. Potentialet er eftersigende et salg på mellem 4-600 millioner dollars. Men kommer os an på, hvor bredt man kan få produktet godkendt. Men det er i hvert fald et pænt salg, som vil betyde en del for Zealand, og de forventer jo selv at føre produktet ud på markedet.
-
Jeg har ikke adgang til artiklen, men jeg synes jeg læste et andet sted, at man ville påbegynde phase 3 i 2018.. Om det så først er i 2021 at man kan få produktet på markedet, skal jeg ikke kunne sige.
-
ja påbegyndelse af fase 3 næste år, og sådan et omfattende forsøg kan let tage to år. Så ansøgning måske afsted i 2020, og hvis alt går vel en godkendelse i 2021.
-
Så vi skal nok lidt længere hen, og analytikerne skal nok lige tygge fase 2 resultaterne ordentlig igennem, før at de begynder at indprise dette for alvor.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind