Bavarian Nordic — April 2017
-
Milepælsbetalingerne tror jeg lander på 100 mio DKK. Jeg mener at de første 70 mio landede i januar, da man startede Soliqua-salget. Så tror man får de 30 mio DKK ved start i EU. Kommer der yderligere milepælsbetalinger? Kun hvis der evt. kommer nye studier eller data fra de igangværende. Fx. forventes data fra Glepaglutide-studiet.
-
Milepæle: 100 mio DKK. Royalties: 45-50 mio DKK. Det tror jeg bliver indtægterne i 2017. Hvad er en fair kurs? Dælme svært når det er et udviklingsselskab, hvis første "store" produkt netop har ramt markedet. Jeg håber, at vi vil se stor fremgang i Soliqua-salget, så er jeg sikker på at kursen nok skal følge med. Håber og tror stadig på en fordobling af kursen i 2018.
-
-
Nyt emne BAVA: Det er da nærmest utroligt,som Bava stiger. Vi skal over 2 år tilbage i historien, for at finde højere kurs, end den har været idag, og dengang vendte kursen <½% højere end idag. Shorterne holder stadig ved - en enkelt øger endda. Det må være en tro på, at Prostvac fejler, der får dem til at holde ved.
-
Podcast "PengemedPer" fra Nordnet med chefen for Investor Relations Rolf S. Sørensen. Emne: Bavarian Nordic – meget mere end ”blot” Prostvac.
-
Hvordan forventer i de 2 omtalte aktier her udvikler sig? Selvfølgelig svært at spå om, men kan forstå at der er mange shortere i bavarian. Gælder dette også for Zealand? Har længe kigget sultent efter dem og venter lidt på et godt tidspunkt at gå ind

-
Det væsentligste forskel er at der er 10 gange så mange patienter i fase 3
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind