Bavarian Nordic — Februar 2017
-
København, 8. februar 2017 - Zealand Pharma ("Zealand") rapporterer royaltyindtægter fra Sanofis salg af Lyxumia
(lixisenatid) uden for USA på 5,3 mio. kr./0,7 mio. euro i 4. kvartal 2016. Zealands årlige royaltyindtægter for Lyxumia
beløb sig til 24,3 mio. kr./3,3 mio. euro i 2016. -
-
ja okay. Det var lidt mindre end ventet for mit vedkommende, men det mest interessante er os lixilian salget.
-
dejligt at Zealand og Bavarian kravler lidt opad idag

-
Sanofi har lavet en positiv aftale med UnitedHealth http://medwatch.dk/secure/Medicinal___Biotek/article9355071.ece?utm_campaign=Middag&utm_content=2017-02-10 12%3A15%3A12&utm_medium=top&utm_source=Feed
-
News | Bavarian Nordic
Bavarian Nordic - a pioneering force in vaccines – expanding our reach and impact through life-changing solutions
(www.bavarian-nordic.com)
-
gul feber udbrud i Bolovia. Positivt at Bavarian har gang i udvikling af vaccine mod gul feber.
-
eller muligvis et udbrud. En dansker er smittet, og det er adskillige år siden det sidst er sket.
-
ja det gør der vist. Men måske er Bavarians vaccine bedre end eksisterende. Det vil tiden vise.
-
Har suppleret op i Bavarian og Zealand idag. Positionerne er efterhånden blevet store, men jeg tror virkelig os begge cases får deres gennembrud de næste 6-12 måneder. Forhåbentlig gode salgstal for lixilian, og fremskridt i øvrig pipeline. Hvad angår Bavarian så satser jeg på gode Prostvac data, og så er der masser af andet interessan ti pipeline.
-
Der mangler bare nyheder som kan få kursen til at rykke. Der er to fase III forsøg som er meldt "completed" på clinicaltrials, men vi må nok vente til 15. marts når de aflægger regnskab for 2016
-
ja bliver spændende hvad de melder ud D. 15.
-
Har fisket lidt flere Zealand på kurs 118. Synes virkelig den er attraktiv på dette kurslejde.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind