Bavarian Nordic — Februar 2017
-
@Nickstar - nogle positive salgstal fra Sanofi ville hvert fald hjælpe på sagen... Ellers kunne det være positivt nyt fra pipelinen..
-
-
@Bikube vedr. Bavarian og RSV. Jeg tror først, det bliver til sommer. På JP Morgan konferencen i januar blev, der kun nævnt sommer 2017 på side 9. http://www.bavarian-nordic.com/media/237806/170109-jpmorgan-en.pdf
For Prostvac er interimanalyse samtidig med Estimated Primary Completion, men det er specifikt meldt ud. -
Det interessante bliver - såfremt RSV ikke fejler - hvorvidt Bava laver partneraftaler eller om de går hele vejen og beholder alle rettigheder selv.
-
RSV markedet er tidligere blevet spået på størrelse med influenza markedet. Estimaterne ligger hos mange på +$5 mia.
-
Gennemgik lige mine noter omkring BAVA, og jeg kan konstatere at der er flere EBOLA forsøg som er meldt "Completed" på Clinical Trials men hvor intet data er offentliggjort.
-
jeg tror bavarian har lavet en partnerskabsaftale på RSV inden vi er ude af 2017. Positive fase 3 på Prostvac og en partnerskabsaftale på RSV vil medføre en regulær kursraket. Bliver spændende.
-
På baggrund af deres fase 2 forsøg? Spørgsmålet er om de ikke venter til de har et fase III kørende for at få en bedre deal?
-
Yderligere har BAVA's direktør været ude og sige at de vil have et selskab med vaccinedelen så de kunne også vælge at opbygge egen salgskanal.
-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind