Bavarian Nordic — Januar 2017
-
Nu har Thorleif Jackson vel ikke på noget tidspunkt bevist at han er en speciel god investor (i modsætning til f.eks. iv89). Så Thorleifs bombastiske udsagn ville jeg nok tage med et gran salt.
-
Jo jo, men det er også blot for vise spredningen mellem Thorleif som er er meget bullish på Suliqua og så Darvin som ikke mener det skal have nogen betydelig kurseffekt. Jeg opfatter Soliqua som en game-changer for Zealand Pharma og forventer derfor også at kursen skal over 200.
-
Du kan læse om ham på www.symmetry.dk
-
ZP interesserer mig egentlig ikke, jeg følger kun med på denne chat pga Bavarian, som jeg tror kan stige med +100% hvis Prostvac kan vise de samme resultater i fase 3 som i fase 2. Og jeg er også godt klar over at Bavarian nok ryger under 200 hvis Prostvac ikke viser den krævede effect.
-
Jeg besøger Sanofi i Paris i næste uge. Har I nogle spørgsmål som I syntes at jeg skal huske at få med?
-
Jeg finder stadig ikke koblingen mellem Symmetry.dk og en profil ved navn iv89?
-
iv89 = Anders Aaen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind