Bavarian Nordic — Januar 2017
-
Og det indlæg var ikke blot rettet til KRANEN1. Jeg synes at ProInvestor har et glimrende forum, men vi skal alle passe på ikke at komme med ligegyldigheder her. Jeg synes desværre der er indikationer på at niveauet er faldet en smule.
-
@PeterKochLarsen Ligegyldigheder? Vil du venligst forklare hvorfor det er forældet og urelateret? Jeg har læst Nordea's seneste analyse og de forventer nogenlunde samme markedsandel mellem Xulthopy og Soliqua.
-
-
-
Dejligt. God nyhed.
-
Forstår ikke helt hypen lige nu omkring Zealand. Det er jo USA vi venter på senere og i Europa er Suliqua Novos middel underlegen. Ligesom Novo har vætret på markedet i et par år allerede. Triggeren for Zealand ligger længere fremme tidsmæssigt og er, som alt andet i biotek, ikke sikker endnu. NB! Jeg er selv i ZP - men afventer det rigtig nye for aktien.
-
Der er stadig langt op til ATH på 170. Usædvanligt at et selskab med et muligvis blockbuster værdisættes til sølle 3 milliarder. Jeg er tålmodig og venter gerne det tid det tager for at casen Zealand helt udfoldes, men synes det er chokerende at den kun handles i kurs 120.
-
Enig Darvin, men husk på at Soligua har en lidt breddere label.
-
nik...Markedet har stort set altid ret.

-
Zealand Pharma har fortalt at det Kranen siger.

-
Husk at vi har Q&A med Nordea kl. 15 omkring deres bull/bear certifikater.
-
At Soliqua er op til 60 enheder. Men ok der kan måske være andre parametre som jeg ikke er opmærksom på.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind