Bavarian Nordic — Januar 2017
-
Q&A med Morten Melander fra Nordea Marked på torsdag d. 19. kl. 15 omkring Bull og Bearinstrumenterne. Meld dig til og stil dine spørgsmål allerede nu i Q&A-chatten: http://www.proinvestor.com/index.php?p=q-and-a&groupid=79
-
415 er os et pænt kursmål. Men forventer at både kursmål og kurs er langt højere ultimo 2017. Kræver naturligvis at Prostvac lykkes. Hvad angår Zealand, så var det en god artikel børsen levere med Thorleif Jackson idag. Enig med ham i at potentialet er enormt i selskabet, og i takt med at royalties begynder at vælte ind skulle kursen gerne stige markant. Synes nuværende niveau er en attraktiv entry suppleringsniveau.
-
Det hollandske finanshus Kempen indleder dækning af Bavarian med et kurstarget på 210 og salgsanbefaling.
-
Det er virkelig op attraktivt at supplere op eller gå ind i Zealand på nuværende niveau. I hvert fald i min, og tydeligvis os Thorleif´s optik

-
regner os med en stigning på 50 % som minimum i 2017, men har is i maven og ligger lang

-
Det er de fleste vist enige om.
-
Synes nu det var en fornuftig artikel fra Thorleif. Han var optimistisk, men nævnte os risikoprofil.
-
Nu har jeg også Zealand i porten, men er meget obs på at der er stor risiko for at tingene ikke går som mange prædiker. Bl.a. har Nordea et mål på 106, Ganier 126 og SHB 120 - så det er så sandelig ikke alle der regner med raketfart. Den kan meget vel købes/ suppleres billigere end kursen lige nu.
-
-
Jeg er enig med JohnW. Det er useriøst at bringe gamle nyheder, og det er useriøst at begrunde en holdning med et link der båd er forældet og urelateret til sagen. Fri os fra Trump-tilstande på dette forum, tak!

-
Og det indlæg var ikke blot rettet til KRANEN1. Jeg synes at ProInvestor har et glimrende forum, men vi skal alle passe på ikke at komme med ligegyldigheder her. Jeg synes desværre der er indikationer på at niveauet er faldet en smule.
-
@PeterKochLarsen Ligegyldigheder? Vil du venligst forklare hvorfor det er forældet og urelateret? Jeg har læst Nordea's seneste analyse og de forventer nogenlunde samme markedsandel mellem Xulthopy og Soliqua.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind