Bavarian Nordic — December 2016
-

-
-
-
er der nogen, der har et overblik over hvad økonomien er i Dasiglucagon til en kunstig bihormonel bugspytkirtel og hvor mange procenter Zealand ejer? og hvor lang tid har det mon undervejs endnu 3-4 år?
-
-
Prisen på Adlyxin og Soliqua i USA: http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/337165/nordea_godt_nyt_for_novo_-_konkurrent_saetter_hoeje_listepriser_i_usa.html
-
Der er godt nok kø ved udgangen hos Zealand her hvor investorerne vil ud inden den går under 100, jeg tænker så småt på det samme, den siver jo mere end den stiger ved nyheder
-
-
Er relativt ny i Bavarian Nordic. For nylig læste jeg om Kerrisdale's short-angreb i 2015, herunder den rapport/artikel, som Kerrisdale udarbejde til formålet. Jeg har herudover også læst en del modargumenter fra Bavarian Nordic... men mit spørgsmål er: Er der noget hold i Kerrisdale's rapport? Herunder navnlig, at kontrolarmen i phase 2 studiet for Prostvac var med betydelig ældre og syge patienter. Passer det? Derudover stod der en del om, hvordan Prostvac var købt af Bavarian Nordic
-
Gennemsnitsalderen (i fase 2 studiet) i kontrolarmen var 4 år højere end i Prostvac armen. Om de var mere syge ved jeg ikke. Det er rigtigt, at det selskab der først ejede Prostvac gik om kuld p.g.a. mangel på finansiering, ikke p.g.a. dårlige Prostvac data.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind