Bavarian Nordic — November 2016
-
Lyder underligt med en reducer anbefaling og er sølle kursmål på 120. Selskabet har opnået et stort gennembrud ved to FDA godkendelser i år, og de har et super spændende pipeline. Er helt helt uenig i deres analyse.
-
ja fair nok at man holder lidt øje med hvad analytikerne skriver, men man skal tage det med et gram salt. Det er dette et godt eksempel på.
-
Sanofi forventer at sælge Soliqua for USD 164mio i 2017 stigende til USD 783mio i 2020 og op til USD 1,4mia i 2025. Med 10% royalty til Zealand Pharma, så vil de skulle betale Zealand Pharma royalties for DKK 1,3mia i perioden 2017-2020. Det svarer til 45% af Zealand Pharmas værdi. Jeg tænker at Sanofi bestemt må overveje et opkøb. Hvad tænker I?
-
Artikel fra Medwatch fra den 22/11. Her skriver de bla. "Konsensus blandt analytikere er ifølge Bloomberg, at iGlarLixi vil sælge for 164 mio. dollars til næste år, mens det forventes at stige til 783,33 mio. dollars i 2020 og 1,4 mia. dollars i 2025."
-
Aktieugebrevet har solgt Zealand Pharma fra i dag. Sikkert derfor at Nordnet storsælger.
-
ØU har så købt til kurs 112 nu.
-
Forklaringen er, at den ene er kort/mellemlang og den sidste er lang.
-
Det er to forskellige forvaltere.
-
Nu 111,00 SGL læser åbenbart ikke ØU de er snart de eneste købere, jeg har et bud i 110,00 hmm
-
Hmm der fik jeg dem, så må den gerne stige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind