Bavarian Nordic — Juli 2016
-
regner med at den stiger 12-15 % over nogle dage efter luxumya godkendelsen fra nuværende niveau. Og ved godkendelse af lixilian regner jeg med 12-15 % ekstra. Så ved to godkendelser henholdsvis i Juli og August forventer jeg en kurs der er 30-35 % højere end nuværende. For hele 2016 har jeg en kurstarget på 200 hvis alt går vel og udruldningen går optimalt fra Sanofi.
-
Jeg er først lige begyndt at kigge på Zealand efter flere og flere snakker om godkendelsen osv. Er den virkelig så sikker eller er der rent faktisk nogle risikofaktorer siden det ikke lyder som om på folk at godkendelsen allerede er priset ind i aktien?
-
Lixisenatid(Lyxumia) er allerede godkendt i Europa og Japan, men der er selvfølgelig altid risiko. Chancerne for godkendelse vurderes dog som meget store. Risikoen er større når det gælder godkendelse nr. 2 i august (Lixilan/iGlarLixi). FDA advisory commitee anbefalede godkendelse i maj, men der var nogle problemer med pennen som man bruger til at injicere.
-
bestemt ikke. FDA er en svær størrelse. Men sanofi har brugt 1,5 milliard på at fremskynde godkendelsen for at få en forspring til konkurrenterne. De to produkter er blevet klart anbefalet af en komite under FDA. Sanofi er desuden dybt professionelle hvilket deres markedsposition os understøtter med verdens bedst sælgende insulin lantus, og jeg er overbevidst om at de har gjort deres forarbejde grundigt så de to godkendelser kommer i hus.
-
http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2016/07/21/bavarian-rekordhoej-spekulation-i-kursfald-citat/13418122 Euroinvestor nævner at 11% af aktiekapitalen i Bava er shortet.
-
-
stort potentiale.
-
En bruger på EI skriver at der burde være Ebola fase I og fase III data lige på trapperne. Interessant for shorterne.. http://www.euroinvestor.dk/debat/post-59413-376833-3713632/har-lige-siddet-og-kigget-inde-p-aring-clinical-t-bava
-
Det lyder godt.
-
Linkene til Clinical Trials fejler vel intet Bikube? Faktum må være at der burde være data lige på trapperne. Bava har tidligere meldt ud at de forventede data fra flere af deres Ebola forsøg i 2016, men du kan jo selv gå på deres hjemmeside og høre CC.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind