Bavarian Nordic — Juli 2016
-
jeg tror på Prostvac, og der er os stor potentiale i vaccine platformen. Der er så mange potentielle kurstriggere i Bavarian, så er tilfreds med at være tungt lastet i den.
-
helt enig Bikube. Vi har kun hørt at alt går som forventet i forhold til Prostvac. Lad os håbe der kommer positive oplysninger i efteråret allerede, så BMS allerede kan søge om markedsføring tilladelse inden vi er ude af 2016.
-
Der har været en del debat om de data der foreligger på Prostvac er stærke nok. De har især været udført af de arkitekterne på de store shorts attack der har været. Dermed er det blevet mudret for mig, da jeg ingen faglig insekt har, men læser en masse omkring folk der udtaler sig. Her har der været folk med fag indsigt der udtalt sig ikke altid i de mest positive vendninger om prostvac. Ja, jeg er helt enige om at der er en masse triggere, de skal bare frem i lyset så vi igen kan komme til at
-
okay. Men jeg mener at Prostvac nærmer sig markedsføring for hver dag der går. Det lader til at det går som det skal, så forhåbentlig hører vi snart nærmere. Men cv-301, ebola vaccinen, HPV osv. bliver super spændende at følge fremadrettet. Kunne os være herligt med en ordre på koppevaccinen i Europa

-
Du har nok ret i at det er den frysetørrede version der skal til før at der for alvor kommer hul på det europæiske marked. Hvornår regner man med at man kan få tilladelse til at markedsføre den frysetørrede version?
-
Bavarian ryger mindst i kurs 750 hvis prostvac bliver en succes - de får alene 6 mia. Upfront + mellem 25-35% i royalties af salget. Enig i at shorterne også har gjort mig bekymret til gengæld har jeg nu snart læst en del eksperter og patienter som har ytret sig positivt efter de har været med i et studie - dog ved patienterne ikke om de har modtaget prostvac eller placebo - men satser stærkt på at det er prostvac der har gjort at de har fået det bedre
-
BAVA kan få op
til USD 975 mio. hvis Prostvac resultaterne i fase 3 forsøget er bedre end fase 2 forsøget og produktet efterfølgende bliver godkendt. Afhængigt af hvor meget Prostvac efterfølgende sælger kan BAVA få op til USD 495 mio. udbetalt i salgsmilestones. Dvs. 495 mio. af de USD 975 mio. vedrører salgsmilestones. Royalties er High teens up to mid twenties. Se side 18 http://www.bavarian-nordic.com/media/220040/160608-jefferies-en.pdf -
Ved gode Fase III data står Bava til en milestone på $80 mio. Yderligere hvis data sættet slår visse opsatte mål er der yderligere $230 mio. Derudover er $110 mio. relateret til registrering og godkendelse mm. omkring FDA og EMA. Sidst er der de salgs relateret på $495 mio.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind