Bavarian Nordic — Maj 2016
-
@Helge.
Bliver der lavet en webcast eller en video på Bavarian Præsentationen? -
Det gør der.
-
Har du forøvrigt købt Zealand på faldet?
-
Jeg har aldrig haft Zealand, har heller ikke tænkt mig at have den. Min primære rådgiver er ikke varm på den. Han mener Xultophy er et meget bedre product end Lixilan. Derved tror han ikke Lixilan vil få nogen særlig markedsandel.
-
Ja..Novod er ikke glad for Zealand Pharma, men dermed ikke sagt, at der ikke bliver et stigningspotentiale ved godkendelse. Det uagtet at Sanofis produkt måske ikke er
bedre end Novos. -
Jeg har aktien i nogle pensioner. Det kan jo ikke være Genmab, Novo og Bavarian det hele pga 20% reglen.
-
Kunne forestille mig afgørelsen falder ligesom her med Novo. Hvis nogen skulle have overset det har FDA også stillet en række tvivlsspørgsmål til Sanofis kombinationsprodukt http://www.bloomberg.com/news/articles/2016-05-23/fda-staff-questions-usefulness-of-sanofi-s-diabetes-drug-combo
-
Nordea hæver target på Zealand fra 116 til 127. Fra sælge tilbage hold. "Lower Adcomm risk"
-
Jeg vil tro proceduren er ens.
-
Har ikke fantasi til at forstille mig at udfaldet for Sanofi/Zealand ikke bliver lige så positivt som Novos.
-
Det tror jeg også Novod mener. Derfor hans opjustering.
-
Danske om Zealand: : Given pos vote for Xultphy (NOVO NORDISK) we see LixiLan meeting today
is de-risked and expect shares higher. -
Min supplering på faldet sidder foreløbig lige i øjet. Med en positiv anbefaling ryger nok meget op i morgen.
-
Ja, hvis Novo kan stige 3,7 % på positiv anbefaling, hvad kan Zealand så ikke drive det til i morgen

-
Bavarian competitor
Novavax Inc: Respiratory vaccine gets fast track status Company says U.S. FDA has granted "fast track" status to its vaccine aimed at preventing infection with common type of respiratory virus in elderly patients
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind