Bavarian Nordic — Marts 2016
-
Det er der flere som mener MUFC.
-
Dog kan man vel med rette mene at pipelinen kan begynde at se tyndere ud. Økonomien ved succes i i korttarmsyndromet er jeg tvivlende på.
-
Modsat ZP4207 til behandling af akut hypoglykæmi. Her er der et stort potentiale efter min mening.
-
Tak Helge. Jeg skrev forkert i min chat. Der skulle stå "jeg er ikke så indsat i ZP".
-
Omkring Lixilan, så er det selvfølgeligt bekymrende at Lantussalget er på retur i USA.
-
I finans.dk er der en artikel om Novo. Bliver åbenbart præsset hårdt af Sanofi i Kina. På sikt kan det måske være godt for ZP
-
Ja..Novo har det ikke nemt i Kina.
-
Jeg er da positiv på casen?
-
LP90. Selvfølgelig skal det "bekymre", at Lantus har en større nedgang i USA eller at Novo måske reelt har et bedre kombipræparat.
-
Mine kommentarer omkring Danegaptid på Børsen Play. http://play.borsen.dk/social/56d7fceb725ed7540a0cfb2d
-
Zealand/Danske: Filer kursmål oven på skuffende studie
10:05
Danske Bank har filet kursmålet for Zealand Pharma ned til 181 kr. fra 200 kr., efter at biotekselskabet har fremlagt et skuffende forskningsresultat.Det fremgår af et notat fra Danske Markets.
Et fase 2-forsøg med et middel mod følgeskader fra blodpropper har ikke nået sit ellers tænkte effektmål, oplyste Zealand Pharma onsdag i en meddelelse til fondsbørsen.
-
-
Jeg skal på Børsen Play i morgen om forventningerne til regnskabet fra Bavarian. Input er meget velkomne.

-
Forventninger ligger på en omsætning på DKK 1000 mill. 0 resultat på primær drift, samt en kontantbeholning på 1,45 milliarder ultimo 2015
-
Nyt omkring pipeline er svært at spå om
-
Korrektion: ikke kontant beholdning - kapitalberedskab er mere korrekt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind