Bavarian Nordic — Februar 2016
-
Nå, jeg lægger ud. BN har jo flyttet datoen for deres årsregnskab frem med en uge. Dette har nok været oppe at vende tidligere i aktiechatten uden at jeg har set det, men min formodning er at de gerne vil lanceres på børsen i US nu hvor aktiemarkedet er i bedring.
-
Ikke rigtigt.
-
Din forklaring lyder plausibel.

-
Vi har Q&A med Zealand Pharma i marts samt tra gange mere i 2016 Jeg vil snakke med ledelsen i Bavarian Nordic om at lave den samme ordning.
-
Bavarian har klart udtalt, år der ikke udstedes nye aktier p.t., da det nuværende kapitalgrundlag pā ca. 1 milliard p.t. rækker
-
Ok my bad, men den melding jeg ville sende var, at de lige havde afist at børsnoterer, hvorfor så fremrykke regnskabet et par uger efter af den anledning. Du tror altså, at de har skiftet mening igen? Kursen er jo trods alt ikke streget så meget efter de opgav.
-
Zealand Pharma på Play i mandags: http://play.borsen.dk/social/56cacae6725ed7540a0cedbb
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind