Aktiesnakken — Januar 2014
-
Tålmodighed de herre. JV er først godkendt af EU i dag. Aftalen var ikke færdigforhandlet, sidst vi hørte fra dem. Der var end ikke sat navn på. Vi har kun lige fået de første sparsomme informationer, men jeg er sikker på at JV-aftalen bliver fair for begge parter. Det er ærgerligt at Vestas ikke kunne stå på egne ben, men det kan jeg ikke bruge til noget mere.
-
Du er nødt til at vise den samme tillid til JV-aftalen som du udviser til ledelsen generelt. Der er ingen grund til at tro, at JV-aftalen er ringere i kvalitet end deres øvrige ledelsesform. Mistillid til JV-aftalen er mistillid til ledelsens evner til at drive virksomheden. Hvis jeg var i tvivl om JV, så ville min FA ikke være ok, og så ville jeg sælge.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind