Aktiesnakken — Januar 2014
-
Jeg tillod mig at blande mig i endnu et skaenderi igaar. Det gaar mig paa, naar ellers rare mennesker bliver svinet til helt uden grund. Og naar man saa atter engang gaar over stregen, som nu forleden, hvor familie og boern bliver inddraget og derefter kommer med korperlige trusler, saa staar jeg altsaa af. Beklager hvis noget tilsyneladende har opfattet mig som vaerende i samme liga:-D
-
fra 18 dec. hvor der advares mod Vestas http://borsen.dk/soegning.html?query=Hold+nallerne+fra+Vestas&x=-1115&y=-327
-
Watt, jeg læste det ret grundigt igennem. Mac tog en del af din tekst ud af kontekst og dermed blev det misforstået. Du har helt ret i, at du ikke kom med beskyldninger. Dog kan man så sige at du underforstået selv mente det du insinuerede, men det er så en anden sag.

-
Naturligvis mener jeg at han her paa chatten gebaerdiger sig som jeg skrev. Rent privat kan han da sagtens vaere en fin fyr og det skulle saamaend ikke undre mig. Jeg kan som sagt kun beskrive mine oplevelser her og det var hvad jeg gjorde igaar. Det var jo ikke mig hverken igaar eller forleden, som var i konflikt, men nogen gange er nok NOK! Saa det var velfortjente ord, som sikkert alligevel ikke traenger ind, desvaerre!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind